Mer proffsblommor och en burpee

20140122-121127.jpgTänker igen på hur ingen någonsin knackade på dörren i Stockholm, och att jag trodde att jag tyckte om att det var så. Men här är det så spännande varje gång! Man kan få en utskällning för att man satt ut garden waste utan att knyta igen påsen ordentligt, eller signa upp för att donera två pund i månaden till en organisation för personer med Downs (känner att vi måste göra sånt, jag betalar fortfarande skatt i Sverige), eller så är det Mary och Lazy Daisy som vill påminna om att nyckeln sitter kvar på utsidan, eller så är det som igår Sassa som lämnar in ytterligare en blombukett från skolan, lånar en träningströja för boot camp vid Arnold Circus och visar barnen hur man gör en burpee (jag blir trött bara av ordet). Sassa är yogalärare (också!) och säger att burpees bygger på solhälsningen, jag kände att hon hade rätt och sedan svimmade jag av träningsvärk.

 

Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

