Raggar, skamlöst

Skrev nu till min räddare i nöden på Facebook, vi får se om han svarar och om han kan hjälpa mig även med en haircut då, det är lite min förhoppning förutom att jag hoppas att han ska vilja komma förbi på en kopp te när jag egentligen borde skriva. Jag vill höra mer om att växa upp på Nya Zeeland. ”I mean, we heard something had happened somewhere, and then we just went out and didn’t care much cause we were in kind of our own little bubble there, so far from everything, from the rest of the world.”

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

