Weed, arier, drömtydning och förlåt

Det börjar verka som riktiga lördagsrutiner nu: vada i djurbajs och kolla på ankor på farmen, hjula upp till Broadway Market och stöta på någon av de ändå rätt få personer vi känner här. Det ingick kaffe hos Lisa och Mackan, salty caramel vad jag ville och en sån liten ring som jag letat efter länge. Sedan köpte vi saker till Sassas verkstad och åt ett fullgott alternativ till Amida, pratade om vår vän Daniel ”han ser ut som en dröm-arier” och sedan rapporterade Sassa från Sivill house om snutrazzia i den weedrökdimmiga trappuppgången.

Jag drömmer mycket här. Men de senaste nätterna har jag drömt om människor från Borås och Göteborg, om Kompaniet och de där festerna på Magasinsgatan, om lägenheten på Nordhemsgatan, om Solsidan och Trädgården och Ritz (en krog i Borås som numera är spa och heter Len Hud). Men i drömmarna är jag som jag är nu, inte liten. Jag drömmer till och med om gamla kläder jag trodde jag glömt: kjolar med dragsko, munkjackor med hundra kardborreband, den där sneda ryggsäcken som det visade sig att det var JP som tillverkat och DKNY- bh:ar med byglar i som jag trodde att man var tvungen att ha, då. Vad betyder detta??? FÖRLÅT. JAG BERÄTTADE OM DRÖMMAR. SEE YOU IN COURT.

Så bra morgon men nu ska vi åka till Ikea.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Weed, arier, drömtydning och förlåt

  1. hultmania skriver:

    never apologize for talking about your dreams! mvh dream lover

Kommentera

