Hörde att det är snöstorm i Stockholm

Tror ni jag bryr mig, det är tio grader och sol och blå himmel här men inte är jag ute och carpar det, här ligger jag och bråkar med Bodil och kollar på Jills veranda med Kakan och funderar på att börja lyssna på country men det kommer nog inte hända. Hur många procent av livet går åt till fightlife, det undrar jag, och hur många procent kramas man, och hur många procent häller man i mer vatten till de stackars eukalyptuskvistarna som stått där och skallrat torrt i två veckor nu.

Bild 2014-02-01 kl. 13.54

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

