Dolph Lundgren har något att säga

Varje dag hämtar jag mina barn tillsammans med andra föräldrar: morsor i burka, morsor i mössor som ser ut som djurhuvuden, farsor som lyssnar på böneutrop på mobilen, farsor med hipsterskägg och kamojackor, morsor i hijab, morsor som ”ser ut som Beyoncé” enligt Betty, folk som ser ut precis som jag men i ballerinaskor mitt i vintern och storesyskon i skoluniform. Jag säger verkligen inte att det inte finns rasism i London men jag njuter rakt ut varje dag av den här blandningen, att mina barn är i den, att jag får vara i den.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

