Grace & Thorn

Sitter vid ett perfekt gammelt bord på ett fik på Kingsland Road och SKRIVER BOK, jag har min drop lapel kimono och keps bara, det är vår och något luktar så fruktansvärt gott och jag insåg just att det är jag!

Här kommer den tråkigaste sortens bild jag vet, ”dagens arbetsplats”, blir sugen på att visa pattarna i stället så tråkigt. Men jag har sovit uselt i natt, uslare än någonsin sedan flytten.

20140204-100750.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

