Wednesday Addams

Det står en gubbe och grejar med något på taket tvärsöver och grannen spelar fiol. Jag följer med stor intresse konservatorkvinnan på Instagram, just nu låter hon sina maggots ta hand om en minkskalle. Jag oroar mig för Johanna som ju bor i LA just nu och har en mördarjakt med polishelikoptrar runt sitt hus. (Ge henne en filmroll nu förresten!)

Det är kallt som fan och blåser, men jag kutade ändå iväg på boot campen i morse. Joelle sa att jag har fint hår och är för vig på baksidan av låren så hon tvingade mig (med glad, vänlig, pigg röst) att göra en annan sorts situps på den blöta bänken så nu har jag inte riktigt något mellangärde kvar. Att jag kom iväg är i sig ett extrastort under idag eftersom min gamla gymnasiekompis Martin och jag åt extremt bra råbiff på Brawn igår, och sedan gick vi till Royal Oak och jag kände att jag ville bli görfull och prata om gammal rap och hur löjliga vi var för tjugo år sen. Men Martin bor i Ipswich och har en liten sjumånaders Maverick hemma så det blev inget med det. Eller jo det blev det ju men jag var hemma vid tio och bara klädsamt tipsy.

Ska väl duscha nu och skriva vidare. Träffade just en perfekt avokado som jag åt upp, få saker får mig på så bra humör som detta. Betty har byggt ett akvarium av en papperspåse och plastfolie, jag vill ha en jättestor hund och en microvågsugn, har lovat att städa upp här idag för i eftermiddag kommer min svärmor (som jag älskar! alla gör inte det med sina svärföräldrar) och Marimba håller på att boka en tatuerare i Barcelona åt mig.

Den nya drömfångaren fungerar! Behöver fler kristaller. Kanske att grannen bara lyssnar på en skiva med fiolmusik förresten. Men det är det London har gjort med mig, jag tolkar allt som mer spännande än det nödvändigtvis är. Trivs med det.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

