Ockupera Facebook med bilder på riktiga lik

Um, jag vet inte om jag kan säga vad jag gjort hittills med denna fredag eftersom ni kanske kommer att känna missunn och det vill jag inte, men skit samma jag boot campade i morse och sedan duschade jag och tog på mig stickade underbyxor och Hatten och gick till Albion på Redchurch och åt pocherade ägg med rökt lax och drack kaffe och ägnade mig åt skrivkonst. Fem kapitel helt färdiga nu!

Sedan strosade jag Bethnal Green Road i jakt på en blomspruta. Hittade en, samt tandtråd och två vidriga små sjöjungfrudockor som jag ändå köpte pga man fick en stingrocka till den ena och en sjöhäst till den andra och sånt får man ju köpa när man har barn. Barn är en jättebra ursäkt för väldigt mycket skit.

Sedan tog jag en annan väg hem och råkade gå in i en affär som säljer all things mexican errrything, så nu har jag något helgonljus och ännu en skalle och tacokorgar och en lila pappersblomma och lite annat Viktigt Skröfs. (Johanna, det var en perfekt Madicken minus socker!) En slaktare sa att jag påminde honom om Julie Christie i Dr Zjivago och nu googlade jag:

Doctor-Zhivago-doctor-zhivago-32081447-500-285

Det var ju en fantastisk komplimang, får gå tillbaka och köpa en fasan av honom i eftermiddag då. Min räddare i nöden när jag hade låst mig ute har hört av sig han ska äta på Noma i dag, och nu ska jag äta friterad kyckling från igår, kamma mig, skriva mer, hitta på en säljtext till nya boken samt planera tatueringar. Hatar inte livet, nej, förlåt att jag gnuggar det i era ansikten hela tiden men det var i alla fall kallt som fan här idag och blåser gör det också eller gjorde.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

