Ett magiskt tecken, men på vad?

De andra har lämnat mig ensam hemma pga närheten till nervsammanbrott började närma sig, och jag ska skriva på boken tänkte jag. Men så dök den här bilden upp i Scrivener och nu vet jag inte hur jag ska få bort den:

tumblr_mysjggYSYO1s8mgkyo9_500

Tror den är stulen från din ena blogg, Sofia? Nu äter jag poppadums från Sainsburys och dricker Cola Zero och utifrån hör jag de gapiga blomsterförsäljarna på Columbia Road flower market: ”FIVE FOR A TENNER! TWO FOR A FIVER!”, de vill inte ha med sig sina daffs hem igen.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett magiskt tecken, men på vad?

  1. hultmania skriver:

    heheh en liten gondoljärhamster som gormar åt dig från scrivener ”skiit i booooken, gå köp fuuudge”

Kommentera

