Louis duffel bag filled with heroin

I dag: äter avokado, skriver på den nya spökhistorien, lyssnar på Yung Lean, fryser, får ett livsråd som är ”bli inte enbart vän med folk från LVM-hem”, fick veta att min goda väns tjej bitit Stakka Bo i benet en gång (”men alltså hon bet jättemånga i benet ett tag där, ska be henne göra en topplista” <3), stör mig fortfarande på mannen med den malliga, bulliga rumpan som gladsprang förbi mig på boot campen i morse när jag faktiskt hade hjärtinfarkt det var därför jag inte sprang så himla fort okej.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

