Jag vill reklamera min hjärna

Av okänd anledning började jag igår tänka på videon till Neneh Cherrys Kootchi. Jag bara ”men gud det var något med någon av snubbarna i den?” Kollar videon, som är från 1996, och inser att en av männen som krälar i en hotellkorridor är samma snubbe som han i Gadjo Dilo (Romain Duris) som jag kan ha sett typ 1998. Men det är 2014 nu? Har min hjärna undermedvetet lagrat denna viktiga information i nästan 20 år så är det ju inte konstigt att jag aldrig minns mitt apple-ID eller lösenordet till Tablet.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

