Lunchklubb på Brawn

Belönade mig själv för bra skriven förmiddag med lunchklubb med Lisa Mustafa på Brawn. Tog på mig kläder och hade plötsligt stilen ”tuff mamma”. Jag har vetat att det skulle hända en vacker dag, det var skinnkjol och Alphajacka. Jag frågade Lisa om i måndags, när vi väntade med några andra morsor utanför dansen, om det blev konstig stämning när jag sa att Peter Pan är en scumbag. Men det var bara i mitt huvud. Sedan pratade vi om en modealkoholist, Bangla, British Museum, att Leylas affär var med i One day, att Lisa känner Kakans tjej och så berättade Lisa om kolonierna och sin farfar arkeologen. Allt var mycket spännande och gott och vi drack vin till lunchen, det kändes som semester?

20140213-193033.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

