SNART FÄRDIG

Jag har skrivit så mycket i dag, som en blådåre, i morse vaknade jag till ett meddelande om en gammal text på en sten som den som postade den på Instagram nu fått kännedom om ursprunget till, spådde henne som tack och det gick så himla bra! Sedan dess har jag druckit kaffe, fått pizza, snusat och nu skriver jag bara, vet precis hur det ska vara, detta är den del av skrivande som jag ÄLSKAR. Det är som knark, jag vet inte. Hela anledningen till att jobba med det här värdelösa yrket som just nu känns mer värdefullt än något annat utöver de här två, som Johannes fick ta på bio och muta med Lego och One Direction-knappar.

 

20140216-202046.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

