Den ensamma lilla farbrorn

Karina frågade: ”Men har du fått några kompisar?” och jag inser att jag har så få nummer i min UK mobil att när namnen till numren försvann så brydde jag mig inte om att lägga in dem igen pga så få. 😶

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Den ensamma lilla farbrorn

  1. alltfinnsredan skriver:

    Rebecka? Jag och en vän vill så gärna gå och spå oss men alla vi vet är inte i Stockholm och jag tänker att du kanske kanske kanske vet nån?

    • Rebecka skriver:

      Halloj, jag ska kolla med ett medie jag känner (som är grym), det finns nån Maggan i Gamla stan också som jag hört mycket gott om. Och Katarina Zellner, men vet ej var hon finns nu för tiden. Om ni vill kan jag dra kort för er, maila mig bara. Jag är nybörjare men hittills har det funkat. (ps visst är det du som tipsade om Gillian Flynn? Har ej glömt, har en Viktig Bild till dig.)

  2. alltfinnsredan skriver:

    Åh, jag skulle älska om du drog kort åt oss och tack för alla tips! Och ja, Gillian Flynn-tipset var jag. Tänker att jag snart kan läsa om Dark Places för nu har den legat orörd i snart ett år och vill ha uppmärksamhet igen.

    Kom även ihåg att det var himla längesen jag hörde M.I.A och hittade ”ny” (kan vara skitgammal) remix på Paper Planes och mös med på bussen igår tack vare dina inlägg häromdagen. Mycket uppskattat. Fyran genom Hornstull är mycket roligare med ”bombombom katjching” i lurarna. Nu ska jag se om jag lyckas reda ut din mailadress.

Kommentera

