”Give up wine? No, nooo, nah, never.”

I morse på boot campen var vi bara tjejer. Det var gött, som det är, och jag slapp den där malliga killröven som springer om mig två gånger per varv. Det är vår nu, kändes tydligt. Katie hade vrickat foten på väg dit och fick gå hem igen. Sedan visade det sig att två av de nya gör detta för att vara smala när de gifter sig, och de pratade om olika saker de ska ”give up” medan de kör: socker, kaffe, öl, cigg. ”But not wine! No, no, naaah, never.” Haha jag älskar dem.

Sedan har jag duschat och skrivit, ”lagat lunch” (ruccola, tomater, ost, chips, kaka, riskakor, avokado, jag är verkligen min egen favoritkock), skrivit, skrivit, skrivit, pratat som hastigast med Marimba, druckit kaffe med författaren Karina Berg Johansson som snart flyttar till Angel. Skrivit tills ett blodkärl i ögat sprack.

Dagens googlingar:

fallen jungfru

plommonstop (bild)

röd prick i ögat farligt

kan räv och hund vara kompisar

buy snus in London

Dishoom Shoreditch

Bepanthen

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

