On another note:

Ändå några fina saker: Dark sisters turné heter GOD IS A GIRL. Jag ska få se Angel Haze snart. Daniel ska följa med! Betty vill höra om Leila K plus ha håret flätat varje kväll för att ha krusigt hår för att typ alla hennes kompisar här har fro. Neneh Cherry fyller 50. En spåkvinna har någon gång sagt till en ung tjej att hon måste sluta med string, man ska ha ordentligt på sig under. Jag fick en perfekt avokado. Kvinnan med death babies (larver som gnager av köttet på diverse skallar) har börjat följa mig på Instagram. Det är boot camp i morgon. Min yogaaxel är nästan bra. Bodil klappar mig på kinden och säger: ”Det går bra. Vi får mat fast pappa inte är hemma.”

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

