Fick detta av Annie, tack Annie:

”Tänkte på dig igår när jag började läsa en biografi om Susan Sontag av Sigrid Nunez:
‘It’s always good to start off anything by breaking a rule.’
Och:
‘Don’t be so servile!'”
En gång trodde min tatuerare att vi var systrar och hon är en av de coolaste, roligaste jag lärt känna på senare tid, dessutom har hon en sådan röst alltid som jag bara har när jag passar på att spela in ny telefonsvarare. Hes, liksom.
Ska ta detta med mig nu när jag börjar bearbetningen av Ibland blir skogen vred. Jag tror att jag kommer att få killa den största darlingen i hela detta projekt, och nu när den första chocken lagt sig känns det så HIMLA SPÄNNANDE.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

