WITCH 13

Försökte posta ett paket till Skåne i dag. Gick till stället på Hackney Road där det skulle finnas en post. Det fanns det inte. Frågade en man som höll på att öppna sin väskaffär om han visste om det fanns något postkontor därikring. Han pekade på dörren bredvid sin, som var ungefär som en dörr in till en smurfaffär, och när jag kom in fanns det en hel vägg med grattiskort som var anskrämliga allihop (”CHILL OUT ON YOUR BIRTHDAY” och ”BROTHER! BROTHER! BROTHER!” stod det på dem och teckningarna var… nä jag vill inte prata mer om desssa kort), fem sorters frukostflingor, godis, raklödder och gosedjur. Det fanns tre luckor och i en satt en farbror och han var mycket vänlig men påminde mig också mycket om piloten jag flög med till Hultsfred en gång, som typ fällde ut trappan själv, sprang före in i ”ankomsthallen” med våra väskor och växlade mellan att ge oss väskor och sälja kaffe i plastmuggar. Det var lite besvärligt att förklara exakt vad det var i paketet, men han verkade till slut övertygad om att det inte var en bomb, och när jag gick därifrån kände jag att jag också vill ha en post.

En post, där jag även spår, säljer kakor och fina kängor och otroligt stora hattar, Dark Sister-merch, skriver sagor och bygger drömfångare. Vore inte det underbart. Jo.

Sedan gick jag till Albion för min fredagstradition och sedan fick jag mail från min förläggare och nu jävlar, och sedan fick jag en fet nyhet och en fet råbiff på Brawn där jag och Lisa hade vår lunchklubb ”som vanligt” och sedan kom Johannes hem och hade med sig denna underbara som Johanna köpt åt mig:

20140307-173311.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

