She run the world

20140312-105431.jpg

20140312-105444.jpg

20140312-105453.jpg

20140312-105507.jpg

 

Det var inte tråkigt igår, nej, det vore fel att säga. Haze var sjukt taggad och intensiv, så fort någon ropade ”ANGEL I LOVE YOU” så ropade hon tillbaka ”I LOVE YOU MORE”. Hon körde inte Chi (need to know) som jag levde med hela förra året vid den här tiden, men fick mig att grina när hon rappade om sin mamma, helt frenetiskt och REAL PAIN. Vi pratade om det sedan, att det verkligen kändes att det gjorde ont på riktigt. Framför mig stod ett italienskt påtänt douche-gäng med masker och kroppsstrumpor och citykamobrallor, bredvid mig stod några skitsnygga svarta tjejer och bakom mig stod en medelålders kvinna som såg ut ungefär som Maud Olofsson och grät, hon också.

Hon är ju så sjukt skillad rappare denna, och samtidigt fick jag ihop varför jag gillar både hårdaste rapen och black metal. Mot slutet kände jag tinnitusen komma och gick lite längre bak. Såg plötsligt en trappa på sidan och gick upp på den. Då körde en lokal London-brud rapen i Battle cry, och precis när jag kom upp på trappavsatsen vände sig alla ditåt och strålkastarna lyste upp och så stod Haze två meter från mig? Och skrek det sista i Battle cry och sedan fick jag ta i hand med henne medan securitykillarna ledde ut henne. Hon var så liten, så tunn i vit skjorta, finlockat hår, halsband och tajts. Så jävla fin. Så jävla begåvad. <3<3<3 PUH.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

