Hon hade bästa göten

Jag får inte ringa till svenska nummer från min UK-mobil eftersom jag är invandrare och 37 år gammal och ändå har kontantkort. Kanske bra ändå. Jag längtar hem lite nu ju, men som tur är ska jag få åka en sväng till Sverige snart.

Idag vaknade vi som löjliga familjen Åhlund, sov till tio och åt frukost i fyra timmar, Betty bar flamencoklänning hela morgonen och hängde runt min hals medan jag insåg att jag kunde rappa hela Gussen med Latin Kings utan att missa ett enda ord eller *sexigt Dogge-skratt* eller stön. Sedan promenerade vi till Victoria Park, barnen lekte och jag och Johannes satt på en bänk med några italienska personer och glodde ner i varsin iPhone. Måste kanske börja med Rumble igen, eller detta Candy Crush, det går så snabbt att bläddra igenom internet nu för tiden.

Åt chips och toffee-popcorn på vägen hem. Jag vet inte varför, men i Stockholm tror jag att det aldrig hände att jag köpte en påse chips på vägen hem från parken. Jag visste aldrig exakt vad jag var sugen på där. Det vet jag tydligen nu.

Om planeterna står rätt så ska jag strax äta middag med Lisa Mustafa och Karin Heinig. Om de VERKLIGEN står rätt har Karin smugglat med sig snus till mig. Kvällens sköte får bära i sig vad det vill, det är 17 grader varmt och sol, hade kängor men inga strömpebukser och barnen har lekt på Jesus Green ensamma i över en timme nu.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

