Första gången, en ny sak

Betty fick sin första kalasinbjudan igår, på engelska, och jag började nästan grina. Är lite fånig just nu. Men det visade sig att kalaset är när vi är i Stockholm, så nu har jag för första gången sms:at på engelska om another playdate med morsan till en av mitt barns kompisar. Jag slår då och då över till det engelska tangentbordet. Känner mig mycket integrerad. Tänk om de skulle säga till oss att våra barn inte fick ha simundervisning med de brittiska barnen…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

