Gick åt ett annat håll

Gjorde jag i dag. Det var solglasögonväder och stället längs Regent’s Canal som jag hittade var väldigt bra, ingen täckning så jag skrev en del och sedan kom en snygg tjej fram och berättade att det fanns wifi så då sket sig allt. Flanerade längs kanalen som någon annan, satte mig till och med på en bänk och glodde en stund och snusade till husbåtarna med så bra pinnsamlingar, blomkrukor och cyklar på taken. Jag gör aldrig det annars, sitter på bänkar. Men jag gjorde det idag. Vill ev bo på en båt.

I kväll introducerade jag min kompis Daniel för Betty och Bodil, de visade sina skills inom Wii och Punjabi MC och Betty arbetade mycket målmedvetet på ett par glasögon som är en discoboll. Sedan åt Daniel och jag grillade ankhjärtan, mozzarella, charkbricka, korv och pannacotta på Brawn och pratade om det här (apropå det här), björnbarer, Leila K, våra mammor, Twitter, veganer, att träna underkropp och något mer. Nu har jag skrivit i två timmar, polishelikoptrarna cirklar på himlen ovanför, grannen skrik-kräks, jag måste sova, och i morgon måste jag hitta ett museum med wet specimen för Bodil vill ”åka till någonstans och titta på kroppsdelar i burkar och kanske skelett”. Det vill jag också, jag kan bara inte utrycka mig lika exakt som hon.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

