Ingen människa ska behöva leva utan detta

Jag har sagt det förr och säger det igen, men konstnären tillika min vän numera, Linda Spåman, är fantastisk. Jag tänker att den som inte följer hennes blogg missar så mycket vackert, och att ingen ska behöva leva så. Unna er. Jag beundrar ju också Linda för att hon är oerhört produktiv, och rik på idéer, och med en förmåga att se sådant som andra missar. Blir alldeles matt bara jag tänker på det, men också inspirerad *brygger mer kaffe, snusar och skriver med darriga fingrar, så fruktansvärd del av Ibland blir skogen vred nu*

img_3403_532c44632a6b22572bd69718

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

