If your girl only knew

Ja, det kändes som jag var jetlaggad i morse. Trots en enda liten timmes tidsskillnad. Har sovit i fem olika sängar på tio dagar och upplevt så många älskade personer. SA JAG DET IGÅR? Okej. Gick ut.

20140416-193033.jpg
Med två små påsklovslediga as som krävde glass. ”I recognize you cuz you’re lovely, nobody ever left my ice cream-truck crying”.

20140416-193254.jpg
Så jag är numera även en ice cream truck- stammis. La mig på nån bänk i Victoria Park, drack kaffe och blev hånad av ett skräp:

20140416-193435.jpg

Eftersom jag bar yllebyxor och kängor medan ungarna valt shorts och träskor. Gick hem, åt pizza, tvättade, skrev, kände kärlekskänslor, förklarade ordet bitch mycket ingående. Och här sitter man.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

