All you ladies pop your pussy like this

Aaah! Min vän Sara Haag (jag har ordet geni i karantängarderoben men plockar fram det när jag ser hennes grejer) har regisserat en ny serie för SVT, med systrarna Kronlöf som jag inte känner men ändå hyser otroligt starka känslor för. Här är trailern! Längtar så.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152066005863601&set=vb.719233600&type=2&theater

OCH fick mycket starka nostalgikänslor av Khia-låten de använder. På den minimalt korta tid jag spelade skivor på fräcka barer i Stockholm lyckades jag inleda alla set med ”Big momma thing” med Lil Kim och sedan köra denna snusklåt någonstans efter det:

Alltså, folk snackar om porriga låtar men Khia är nog fan fortfarande den bästa. Älskar den där bastonen i hennes röst också, plus mycket bra UPPSYN i videon. ”Lick it now, lick it good, suck my pussy just like you should/ My neck, my back, lick my pussy and my crack.” 2 Live Crew aint got shit on this.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till All you ladies pop your pussy like this

  1. Linda skriver:

    Joel säger nu misstroget att detta är den värsta låten någonsin om kvinnlig sexualitet,som den frikyrkliga kristne han egentligen är!
    Hej då min ljuvliga Rebecka!
    I höst blir vi poeter!

  2. Joline skriver:

    Asså denna fantastiska låt är fantastisk bra på att fastna på hjärnan och nynnas på vid helt fantastiskt fel tillfällen…

Kommentera

