I got tattoos!

Kolla vad fint Sofia skrivit om mig och kniven och bipolära ballongen (den lille Yoshitomo Nara med mössa, som också firade ett år i går, kommer väl senare) på sin gossiga tatueringsblogg!

rebkok

Den här bilden är från hennes och Oskars stökiga köksbord, en kväll i höstas när man fortfarande inte hade börjat med strumpebyxor, när jag blivit bråkad med hela dagen av min familj och flydde hem till dem (några meter, hur kunde vi inte ses oftare tänker jag ofta nu när jag bor tvåhundra mil bort). Vi tryckte ur det sista ur en rödvinsbaginbox, rökte inomhus och gaggade om spådom, systrar, airguns, New York, naglar, salvia, en tavla som Oskars morfar målat och Dead Prez. Sister wives, dark sister, magic witch. ❤

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

