Thank God it’s vardag

Äntligen lite normal jävla vardag igen. Åhlund har åkt till Berlin och skola för barnen igen. Jag måste komma ner i varv, sedan jag åkte till Stockholm har det varit så mycket av allt: människor jag älskar, platser, mat, ledigt med hela familjen inkl bråk, skriv och försöka svara på mail från telefonen med för lite täckning, åka hit och dit. Nu ska jag skriva och kanske städa upp lite, och om jag hinner ska jag gå ner till Spitalfields till en man som jag försökte köpa tibetanska böneflaggor av i söndags. Han bara: ”No, you can’t buy them from me, I would never ever make money from peoples faith. But come here on Wednesday and I’ll give them to you for free.” Lyssnar på denna, Lykke Li och ASAP.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

