Bo Ingemar Gunnarsson RIP

Idag borde min pappa ha fyllt 72. Jag förlorade honom 1987. Saknat honom varje dag sen dess. Du missade så mycket, papi. ❤️

20140426-204328.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bo Ingemar Gunnarsson RIP

  1. alltfinnsredan skriver:


    Jag glömmer alltid dom här årsdagarna, kommer på det en vecka senare och får ångest pga känns som om jag inte bryr mig för att jag glömmer. Fast sen förlåter jag mig själv för vem bryr sig om dagar egentligen, det är ju allt det där de missar som svider.

    • Rebecka skriver:

      ❤ Jag känner så för gravar. Jag tycker om att gå till dem, det är inte det, men de korta stunder jag är i Borås eller Gbg vill jag hellre träffa de levande. Ändå som en plikt att jag borde gå dit och lägga en blomma och stå och glo en stund. Kanske bra iofs, det dåliga samvetet, det kanske är till för att man ska tänka på dem en stund.

  2. alltfinnsredan skriver:

    Jag fattar. Jag gillar överlag kyrkogårdar med gravstenar men min pappa ville inte ens över sin döda kropp ha nån gravsten och ligger därför i en minneslund och dom få gångerna jag varit där känner jag mig bara malplacerad och lite enfaldig. Han är liksom inte där.

Kommentera

