Sent omjävlasider

Här har min kompis Annika Koldenius sammanfattat vad Lena Kvist, Andres Lokko och jag talade om på Bäckäng i början av april. Älskar när jag babblar på och någon får det att bli lite sammanhängande i referatet! ❤ Annika.

Men då visste vi inte att alla dessa tidningar ska börja dela litteraturkritiker. Alltså, så många färre kritiker! Samma recension i sex olika tidningar. Bra på ett sätt, eftersom jag är en av ganska få som får vara kvar och arvodet ska ”justeras”, men gud vad litteraturkritiker inte är vad jag skulle rekommendera som framtidsyrke. I eftermiddag är det jag som ger mig ut och letar upp material för att börja hand pokea tatueringar på random fullisar på food truck-festivaler.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

