The war at home will never be won

Igår var det bank holiday och vi vet ju inte riktigt vad det innebär eftersom vi är invandrare, men vi bråkade i alla fall hela förmiddagen och sedan åkte vi in till Piccadilly circus och bråkade lite till samt åt lunch på Rainforest café. Ett sådant ställe som har lite plastelefanter i inredningen (ok det var rätt ok ändå) och en stor jävla gosedjursbutik i entrén och som frågar om barnen vill ha pommes till sin pizza (det ville de).

Märker att jag måste skriva mer här, jag blir helt snurrig av allt jag ser utan att dokumentera. Men i alla fall: folk som cyklar på lånecyklar och är så packade att de måste stanna var tionde meter för att lägga om kurs, ankor som parar sig (aldrig tänkt på att de har små ankpenisar förut, vill ej tänka på det heller), fudge, glömda lösenord, Timotej och Magnus och Love och Viktor, att det alltid är värt att vänta på gott kaffe, rosévin i solstol, allt luktar alltid kolgrill, måste ha nya springshorts (tänker askorta, olämpligt korta, hotpants), Young Adult, hur jag kanske måste sluta kolla på SoA nu för det är för mycket våld, tändsticketat, svara på mail, rävtips jag får, Stockholm snart, får tillbaka mitt manus av Olivia snart, kan fortfarande inte mitt eget telefonnummer, sluta med detta löjliga ciggande, grön kajalpenna, nu knullar grannarna igen, sol på fötterna, somnar aldrig före två på nätterna pga jimmy legs. (TACK för alla tips, återkommer med rapport inom restless legs snart!)

Min dator vet inte om jag skriver på svenska eller engelska. Inte jag heller alltid. I morgon ska jag träffa en underbar kvinna. (Jag vet, tjatigt sätt att beskriva någon men jag träffar ju fan bara underbara kvinnor, hela jävla tiden.) Och här har Sofia skrivit om hennes tatuering som jag fick ta kort på.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

