Jag älskar Norrtälje bibliotek

Fick denna vackra bild av min kompis Jenny Damberg. Tack till alla inblandade, nu blev jag glad.

10341703_10152158320698722_8668121904790028689_n

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jag älskar Norrtälje bibliotek

  1. ida skriver:

    Citat från dagens bibbla: ”men åhhh den är ju alltid utlånad!” om din bok. Du ska genast skriva fler böcker tyckte de. /bibliotekarie med låntagare med bra smak.

    • Rebecka skriver:

      Jag har just lämnat manus till nästa, kan du hälsa dem! Den kommer i höst och heter Ibland blir skogen vred. Ingen kommer våga åka på kollo efter den, säger min förläggare. 🙂

  2. Hanna Lans skriver:

    Åh, kommer den i höst redan?! Jippi! Min unge ska inte åka på kollo ändå, så vi kommer köpa och läsa och njuta av skräcken. 🙂

  3. ida skriver:

    vad bra! vet många barn som kommer bli glada för infon. Hoppas bara vi inte får arga kolloledare efter oss…

Kommentera

