100 problems

Åhlund är i Barcelona och igår ösregnade det, jag och B&B åt middag på Viet Hoa efter deras dansuppvisning, otroligt kul men nu är vi förkylda. Vi pratade om exakt var på stingrockor snippan sitter, om #bringbackourgirls (Betty kollar på Lilla Aktuellt och har bättre koll på nyhetsflödet än jag), och så körde de varsin ”nu berättar jag en historia som jag kommer på medan jag berättar”.

Jag drömde i natt att jag hittade ett hår på mitt ben som var nästan 20 cm långt. Det skulle kunna hända!

Sluta röka update: det går ganska bra. Jag snusar som en sjöbuse. Det är tur att jag ska till Sverige snart för de tio dosorna Wiklund langade börjar ta slut.

Restless legs update: när jag går en promenad på kvällen blir det bättre. Inte springa, gå, och lyssna på t.ex. podcasten Blankens/ Swanberg (tips!), och andas in grilldoften som verkar ha parkerat sig över Shoreditch. Tror det blir bättre av att inte röka också. Har även börjat äta magnesium, får se vad som händer nu.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

