We knew every line

För några veckor sedan när B&B och jag driftat runt i parker och jag avstyrt trampbåt i Victoria Park men godkänt mjukglass, och vi soltrötta ätit på pizzerian, så gick vi upp längs Columbia Road och råkade stanna till utanför en mycket smakfull butik som säljer vackra japanska saker inom papper. Jag såg en kvinna som var så well put together att jag var tvungen att be om att få fota henne, och det fick jag, och sedan bytte vi visitkort.

Jag fattar givetvis jack shit av vad hon skriver på Facebook, men idag åt vi lunch på Albion tillsammans och herregud vad jag älskar den här staden och sammanhanget när man bara ”ok, let’s get down to the nitty gritty” efter typ fem minuter. Det är så även med folk hemifrån som hälsar på, man bara skyndar på och hamnar i helt andra diskussioner än man gjorde hemma. Kan inte ens berätta allt vi pratade om men några saker var: färgterapi, Tokyo, hennes familj, Brasilien, olika yogadiscipliner, matlagning, japanskt hår och hur det är i små engelska byar. Akiho Horton, alltså, what a woman.

20140513-210414.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

