Sensitive scalp, sensitive heart (ny tat?)

I morse kom vi nästan för sent till skolan pga mindful tandborstning, jag hade glömt ta på mig kläder och allmänna konflikter inom familjen rörande byxor, sylt, vem rum barnens rum är och runt 34 andra saker. Sedan stod jag utanför skolmuren och gaggade med en som heter Steve som lustigt nog just jobbat för B Reel fast i Madrid, med min kompis Filip. Det är ju ingen jättestor värld, detta. Sedan pratade Lisa och jag om hur mycket man önskade sig något av detta som barn: tandställning, kryckor, gips och/ eller glasögon. Max har brutit foten. Jag har väl då antagligen en fraktur på svanskotan men det går tydligen inte att göra så mycket åt. Det roligaste som kan hända är att jag får svans! Spännande. Sedan sa Lisa att det nog kommer ta ett jävla tag för oss att hitta ett bra hus här som vi har råd med. Den lille sanningssägaren.

Sedan hittade jag äntligen mitt schampo hos några vänliga indiska och franska frisörer i Hoxton. Det är bra, eftersom mitt hår är så smutsigt nu att jag blev erbjuden att köpa lite gott lunch-weed i Jesus Green alldeles nyss. Satt innan det och skrev något helt vidrigt på ett kafé som drivs av ryska personer, fick en komplimang av en man som var 145 år gammal, svettades lite, köpte kakor, pratade med Tyson och ja, jag antar att jag bara härlade ut den helt enkelt. Livet här är så enkelt, men det är ju bara för att jag fortfarande inte börjat leta efter de där hundra viktiga papprena min revisor bad om för en och en halv månad sedan.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

