Turn my swag on

Bodil ville kolla på mumier igen, så vi åkte till British Museum och härlade omkring. Försökte få biljetter till vikingautställningen men det var kört förstås. Stod jättelänge och kollade på skelett och mynt och gamla sicilianska horn i stället.

När jag fick tråkig sashimi på East i höstas sa jag till Johanna att mitt mål med resten av livet skulle vara att aldrig mer äta äcklig lunch. Men det gjorde jag idag, eftersom Bodil prompt ville till Pret à manger. Vad är det, allt är gott i idén men utförandet är inte okej så länge det inte handlar om typ en plastburk med vindruvor. Blev sur, köpte en DIY-jojo, insåg att jag inte tvättat håret sedan i Stockholm, kliade tatueringar, råkade låsa blicken vid två byggjobbare som kom ut från Browns, strippklubben i korsningen Hackney/ Kingsland/ Old street. Givetvis skämdes de inte.

Jag börjar bli orolig. Jag mår liksom lite för bra? Jag känner lycka dagligen, flera gånger, förlåt. Livsnjuter, härlar, har inspiration. Jag känner mycket kärlek till människor omkring mig, och så jävla fina och bra personer också. Kastar mig ut och har slutat med integritet, känner bara stöd och kärlek och magi från så många. Jag har typ TUR med saker, har aldrig hänt förr? Mår bra i London, mår bra med min familj, mår bra med mina vänner och bekanta och helt främmande som visar uppskattning på olika vis. Det är så ovant, och det gör mig liksom rädd. Snart får jag nog veta att jag har cancer.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Turn my swag on

  1. 4everfine skriver:

    Härlar! Bästa ordet.

Kommentera

