Ladies love

 

Gick och mötte Carin igår och vi hann allt sedan: jugs på Owl & Pussycat på Redchurch, ankhjärtan och mozzarella och sparris och onglet och cloudy prosecco på Brawn, gaggade om män, livet givetvis, sex, England, grannar, pengar, New York, Paris, vin, att åldras som feminist, bröst, hud, Dead Prez, Göteborg, Nefertiti, Landala, gluten, barn, och sedan gick vill till Birdcage och träffade en banker-kvinna med en gullig hund som blev kär i Carin (kvinnan och hunden) och pratade om att kvinnor är coolare än män (och att hon skulle kunna tänka sig att lick my pussy men då rodnade jag) och givetvis en man med rastatottar som är skulptör som tipsade mig om en grym tatuerare nära Kingsland Road och en gangster som har suttit sex år i finkan i Peru på grund av att han greps med typ femton kilo kokain och nu skriver han en bok om det. Som vanligt, med andra ord.

 

20140530-133607-48967645.jpg

 

Nu kanske ni tycker att jag bara härlar och det gör jag ju, men det var ganska jobbigt idag faktiskt för mig. Bodil och jag gick till Barbican och gick på en mörker-installation som var en lång svinmörk gång med blixtar av olika ljus då och då som man skulle gå igenom, och Bodil bara: ”Happ kolla, zombies” och jag svettades och var tvungen att låtsas att jag inte var rädd. Tog aslång tid att gå igenom den där och jag vet fortfarande inte om det var andra människor där eller om det var ljusfenomen som någon konstnär konstruerat. Brrr. Men livet i mig kände jag ju förstås.

 

Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

