Captain Hook

Det visste jag ju inte, att det var idag jag skulle börja lyssna på Tha Liks och Redmans Muddy Waters igen! Åkte en jättelångsam buss och träffade sedan Petra Kauraisa, som jag liksom känt i många år men aldrig fått prata med ensam ordentligt. Vi snackade om hobbit-hus, smuts, pappor, integration, våra jobb, property, London, barndom, maten vi åt (jag fick god, hon äcklig, men jag har aldrig tidigare pröjsat 3.5 pund för en halv, skivad, okej men inte perfekt avokado. Vi ska ses snart igen. Kolla fin:

20140616-204318-74598572.jpg

Sen åkte jag hem och gladdes åt att Ibland blir skogen vred skickades till tryckeriet idag! Hjälpte en blind farbror som blivit av med sitt Oystercard. Skrev och gick på dansklass och skojade med en dude i baren bredvid om att han skulle vara artig när han stoppade en eventuell tjuv från att sno min dator. Köpte Viethoa på väg hem och helvete vad dåligt det var? Har diskuterat med Åhlund om vi ska liksom höra av oss till dem och berätta? Vi är ändå stammisar. Det borde kunna landa mjukt.

Såg blommor och utomsocknes ladybugs:

20140616-204752-74872384.jpg

20140616-204751-74871290.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Captain Hook

  1. johanna skriver:

    Prova Loong Kee Cafe! Jag brukar ha lite mer tur med dom ibland…..
    Tack for jattebra blogg!

Kommentera

