What’s my name

Haha, många stavar på riktigt Rebecka Rebekah här, inte som i Sverige där jag ändå stött på flest Rebeccor. När jag säger att jag stavar med CK säger alla: ”Ah, you’re jewish then?”. Om två veckor ska de spela in Call the Midwife med vår ytterdörr (jag kollar inte på den serien men tydligen bor huvudpersonen två dörrar från oss) och deras locationmanager fick min mailadress, som ju är såhär: rebeckaahlund@gmail.com och eftersom jag nämnde att jag är svenne trodde han att mitt namn stavades: Rebeckaah. Ändå något att ta sig en funderare på om man vill vara HELT JÄVLA UNIK vilket man väl vill?

Mvh

Rebeckaah (ser bra ut, visst gör det?) och nu höll jag på att skriva: ”ser bra ut, gör det inte?” hej min förläggare, det där med anglicismer…:/

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

