Strangers getting married

Haha, igår somnade jag nästan hos Kym som gör mina fransar och eftersom jag skulle ut på kvällen utmanade jag mina möjligheter att kunna somna senare med att gå in på ett ställe som jag passerat typ hundra gånger och köpa kaffe. Men hamnade mitt i en fest! Två jättekära, en skotte och en amerikan, hade just förlovat sig och stod och skålade med kafékillarna och planerade bröllopsfest. Jag fick champagne och sedan fick jag dela med mig av goda råd, typ drick vin och ät mycket kakor och skit i traditionerna. De var så glada! Jag blev glad. Jag kommer antagligen aldrig att träffa dem igen.

IMG_4441

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

