Maradona, Maradona, Maradona

När jag var liten var jag lika ointresserad av fotboll som jag är nu, men min brorsa älskade Maradona och jag kan fortfarande någon himla Napoli-ramsa. Fick den här via Eric Rosén på Twitter igår och blev liksom LYCKLIG:

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Maradona, Maradona, Maradona

  1. Fransyskan H skriver:

    âh, men dâ tips! Har du sett Emir Kusturicas film om Maradona? en ”dokumentär”, men som främst blir en fotbollsälskares kärleksförklaring till M. Mycket sevärd!

  2. Rebecka skriver:

    Tack snälla för tips!

Kommentera

