Do you think your WuTang-sword can defeat me?

Jag vaknade i morse av att jag själv sjöng Fleetwood Macs ”Everywhere” för Åhlund har varit i Barcelona i två dygn och barnen tycker att det är för varmt att komma in och sova hos mig. Kände mig ensam men sjöng för honom. Duschade, åt mackor, hade ett breakdown över kepsar som var spårlöst försvunna, tog dem till skolan. Skrev. Det jag skriver på nu kan bli något som får alla jag älskar att säga upp bekantskapen. Ha d gott.

Sedan blev jag objektifierad av grannens byggjobbare, drack kaffe och gick och träffade Akiho. Ni vet, jag bad att få ta ett foto av henne pga well put together för några månader sedan och nu är vi typ väldigt nära vänner? Hon sa: ”I have to go to this place where they sell hats? I’ve got an address”, och då sa jag: ”Vi går dit sen, jag måste visa dig den här butiken först, det är också en hattbutik on Brick Lane” och så var det just den hon fått tips om! Har gått förbi där hundra gånger, men gick in först idag, med Akiho, och vi älskade samma könstiga kashmirbeenie med kaninpälstofs och svart sorgeflor. Det var så varmt idag, men hon köpte en röd och orkade ha den på sig. Jag måste gå tillbaka i morgon och köpa en grå.

Sedan pratade vi om hemliga saker på en hemlig bakgård som den här kvinnan som ser ut som Drea de Matteo har. Off Brick Lane. Jag kommer aldrig att berätta exakt var. Sedan läste jag och sedan åt jag en hamburgare ensam (sexigt) vid Hoxton Square, tog en kaffe med Winston som var väldigt glad och i det jag lärt mig av honom heter ”banter” mode, typ att man skojar hela hela tiden. Och fick lite skvaller om The Birdcage.  Köpte vin på vägen hem och tog bilder på killen som jobbar därs tatueringar, hand poked! (Sofia I got his mail!) Och nu är Åhlund hemma och han hade med sig åtta små burkar Nutella från Barca. Och grannarna pratar om Kim Kardashian.

20140717-214404-78244619.jpg

20140717-214406-78246659.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Do you think your WuTang-sword can defeat me?

  1. hultmania skriver:

    åh skicka bilder och mejl! saknar dig xtra mycket just nu. puss

  2. maria kask skriver:

    exakt en sån mössa hade Rong på sig när vi åt middag i Shanghai i december!

Kommentera

