Fun facts om mig:

Jag älskar inte att bära tunga saker! Men idag har jag gjort det tills jag luktade gubbsvett. Note to self: att köpa 20 blå Ikea-kassar och flytta 150 meter för hand/ fot ger träningsvärk och, ska vi säga, viss IRRITATION. Men det blir bra där! Ett sovrum till, en horig grannkatt som nog kommer att funka som avledning för Bojan som deklarerat att hon ”inte tänker bli glad igen förrän jag får ett DJUR”, fuktskador, asfina golv och lite scruffy på det bra sättet (finns det dåliga sätt?). Har hängt in drömfångare och ställt upp min uppstoppade uggla, placerat kristaller och morsat på grannarna. Om mina armar inte har trillat av i morgon ska jag fortsätta detta underbara äventyr då.

Älskar att flytta. Det enda abret är att jag hade lovat mig själv att inte flytta någonstans där det inte fanns en helt egen toalett som jag, likt Ingmar Bergman på alla teatrar där han arbetade, kunde annektera som MIN. Badrummet i det här huset ligger innanför köket och har en klar, stor glasruta ut mot bänken på bakgården. Kommer jag aldrig att få bajsa i fred?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

