Ibland blir skogen vred

Herregud, jag glömde nästan berätta att min nya bok finns ute nu! Det gör den! Och heter Ibland blir skogen vred, och Dylan, 12, som har givit namn åt en av huvudpersonerna instagrammade mig två tummar upp. Mina ongar har ”hjälpt till med skyltningen” på Akademibokhandeln i Ringen, och dessa fina recensioner har jag fått hittills: Borås Tidning (men hon läste FEL, jag hatar att tvinga barn till moraliska ställningstaganden), Bokhora (ja Johanna Lindbäck min älskling, det börjar gro…) och Kulturtidskrifter (tack för den bästa läsningen, Siri Reuterstrand!).

Malin skrev: ”Läste ut den för ett tag sedan, men den har funnits med mig sedan dess. Du fångar det så fint: pirret av att tycka om olika människor och inte riktigt veta hur. Att vara oskyldigt anklagad. Att hänga gäng. Och upplösningen! Jag var där! Blir inte den här högläsnings-kanon på Sveriges alla kollon så äter jag upp din hatt!”

min bok

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

