Utskällningar jag fått i veckan:

1. att pappa inte är hemma.

2. att vi sålde lägenheten på Åsögatan.

3. att jag inte kan klippa en musikvideo som ena ungen planerar att spela in med sin kompis.

4. att jag kom hem för tidigt när de hade barnvakt.

5. att jag bara läste två kapitel i nya boken igår kväll.

6. att vi inte har något husdjur.

7. att Bodil inte har några rullskridskor.

8. att man inte fick kolla på Strawberry Shortcake vid frukostbordet.

9. att jag lånat ett halsband ur utklädningslådan.

10. att vi har flyttat från Elwin Street.

11. att vi inte ens har en sköldpadda.

12. att jag låter pinsam när jag ber om notan på engelska.

13. att det inte blev varm choklad till frukost i morse.

14. att det inte ens blev kall choklad till frukost i morse, trots att det är fredag.

15. att jag drog ett skämt som inte var kul tydligen.

16. att jag tagit adaptern.

*sätter in pengar på respektive unges terapikonto, de stackarna är ju skadade för livet*

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Utskällningar jag fått i veckan:

  1. Hanna skriver:

    Ha Ha Ha Ha ha ha underbar lista! Tänk vilken dålig människa du är…
    Du får en kram av mig, tycker du är cool.

Kommentera

