Should you not be writing?

Är det så att jag borde sluta med sociala medier? Ta inte det här på fel sätt nu, älskar inte när folk ska göra stor affär av att ”sluta twittra” och så vidare. Men samtidigt… De flesta av de riktigt bra författare och konstnärer jag intervjuat hänger liksom inte omkring och gratulerar gamla högstadiekompisar och fotografer man jobbat med en gång för tio år sedan på Facebook. Tänk om jag skulle få något gjort, någon gång? Och sluta bli explosivt superupprörd i några sekunder över skit på Twitter. Kanske typ begränsa det sociala mediandet till en timme om dagen eller något sånt? Hur gör ni?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Should you not be writing?

  1. Hanna skriver:

    Då hoppas jag att din blogg inte räknas som social media!/Hanna

    • Rebecka skriver:

      Tack! Jag älskar den här bloggen och all respons jag får här. Känns som min benmärg. Kan inte sluta tror jag. Men jag känner också att sociala medier (inkl bloggen) liksom får igång skrivandet? Ju mer jag skriver, desto mer skriver jag. Fattar du vad jag menar?

Kommentera

