Migraine in the brain

Huset vi bor i nu hade fuktskador som fixades i februari, både i kök och badrum. Nu är det två fuktfläckar på väggen igen, inklusive en helt ny spännande fuktskada från handfatet (vi har en hink stående under röret nu, den är full efter två dygn). Lösningen på arbetslösheten i Sverige skulle kunna vara att bygga mer… um, brittiskt? Skit i fuktspärrar och sånt. Bara en tanke.

Annars: jag har idag unnat mig min vartannat-års migrän. Det är otroligt synd om mig som ni säkert förstår. Tyvärr känns det som om jag aldrig kommer att kunna använda mig hjärna igen, men det kan väl bli en ny utmaning eller vad det heter.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

