Senarelagd rapport från bokmässan

Det var så himla kul, bara, och intensivt. Tack alla jag fick hänga med, tack alla som lyssnade på grejerna jag var med på och alla som sa fina saker och köpte mina böcker. Jag kanske lägger upp lite bilder sen, vi får se. Nu måste jag fixa färdigt en novell, ta emot byggare som ska ordna fuktskador i badrummet, läsa Tore Renbergs Vi ses i morgon, fylla på kakförrådet, hitta någon som kan färga mitt hår, planera en ny bok, bråka med barnen, skaffa mig en husläkare, bråka med barnen, tänka på döden (=sluta röka) och något mer var det.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

