Mancold

Jag är mycket sjuk, efter att ha sovit på ett gammalt kloster i helgen och besökt en dunkel spelhall på piren i Brighton i två timmar, samt läst Lena Dunhams bok och försökt trösta Sandra som blev rånad på ALLT i sitt hotells frukostmatsal i går morse. En mardröm givetvis. Drömmer om ebola och IS, Sukrans bebis är född och mycket gullig, Toves hundar har kommit från Bali, jag måste skriva om min novell och jag har just sett en video av Idris Elba när han tränar. Det har blivit höst också, det kanske jag nämnde. Inte varit såhär oinspirerad sedan jag kom till London, av flera orsaker. Säg gärna något kul den som kan.

PS: jag är dålig på att svara på FB och mail nu, förlåt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mancold

  1. Vad du än skriver och vad det än handlar om – så är du BRA! Det är faktiskt skönt att höra att även ett proffs och en av mina personliga favoriter har tillstånd av non inspiration. Min dipp har varat snart ett år nu – du lyckas alltid få till ypperliga krönikor i Amelia var fjortonde dag – och som jag skrev, vad du än skriver så är det levande och på något sätt intressant. Never ever give up!

Kommentera

