Bored to death

En formidabel pissdag, detta! Vaknade trettioåtta gånger i natt för att det pågick vad som lät som slakt ute på Jesus Green, men efter en snabb internetsession (what does the fox say?) i morse och ett samtal med vår supertrevliga granne Steve insåg jag att det var rävar som parat sig eller tjafsat eller båda, oklart detta.

 

Jag är snuvig och jävlig, har inte orkat tvätta håret sedan jag klippte mig i måndags, det ser fantastiskt ut men vad hjälper det när mitt ansikte skulle må bra av en rejäl René Zellweger. Jag är så trött. Försöker bota detta med oändliga flat whites, men hjälper det? Nej nej. Får inget gjort, alls. Har jag nagelsvamp, har jag en hjärntumör, är det bara hösten? Är tvungen att läsa en ”rolig” bok som jag ska recensera men den är så erbarmligt tråkig att jag somnar nu här vid tangentbordet bara av att tänka på den.

Barnen klampar i trappan och tycker att jag är tråkig. När vi spelar Den Försvunna Diamanten förlorar jag och det finns inga visum kvar och jag får rånare på öarna. Jag har fått förklara för dem att jag förutom allt annat är förstoppad. Gör med denna information vad ni vill, förstoppningen är både fysisk, psykisk, skrivmässig och intellektuell. Försöker läsa saker på internet men ALLT är antingen djupt oroande, deprimerande eller bara så intetsägande att jag vill springa superfort in i en betongvägg med huvudet före. Tyvärr hittar jag ingen betongväg med tillräckligt lång startsträcka bredvid den.

Det enda som händer är att jag får otroliga mängder pressmail om saker som inte intresserar mig. Och att tvättmaskinen verkar vara trasig igen. Ointresserad av mat till och med. Inte ens kakor hjälper. Det enda jag brinner för nu är samtyckeslagstiftning inom räv.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

