The Cunt Club

Jag ska snart berätta mer om Stephanie, men igår var jag på hennes diskussionsklubb i vinbaren hon driver med sin man. C U Next Tuesday heter den, vem som helst får komma och så väljer någon ett ämne som man diskuterar medan man dricker vin. Jag var bara prospect cunt igår, men när man varit där tre gånger får man sitt officiella cunt-namn och Steph har lovat att jag ska få vara Scary Cunt.

Så, typ femton personer med olika brytningar, två farbröder med skägg som skulle få Tjogets klientel att gråta av avund, en brasiliansk bög som älskar sin mormor, en tjej med ”issues” som såg ut som Melanie Griffith, en japansk formgivare, en man som vuxit upp i Israel och berättade lite om det, två småkillar på 19 höstar, den franska vinexpertstjejen, några föräldrar från skolan, Pablo som ville vara Hairy Cunt och jag och några till. Ämnet för kvällen var ”intimacy”, så ja, det pratade vi om. Folk delade så privata saker och känslor att jag inte kan berätta om dem här, det var mäktigt.

Sedan var det ciggpaus och sedan gjorde vi en intimitetsövning som var att stirra in i ögonen på sin bordsgranne i fem minuter utan att prata. Min partner såg ut precis som Per som gick i min klass ettan till sexan. Det var otroligt konstigt och mycket mysigt. Idag när jag hämtade i skolan sa Steph att han hade blivit kär i mig under de där fem minutrarna så det var ju kul, eftersom jag var kär i Per i första klass. En av skäggfarbröderna hade blivit extremt arg och upprörd av den här övningen och gick hem i vredesmod, jag hoppas att han ropade att vi alla var fucking cunts.

Lite bakis idag. Men jag tänker gå dit nästa tisdag igen, jag kan inte vara prospect för evigt.

IMG_1053.JPG

IMG_1043.JPG

IMG_1042.JPG

IMG_1050.JPG

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till The Cunt Club

  1. Libertin skriver:

    För en nyinflyttad (nåja) Londonbo låter det här helt fantastiskt. Berätta mer!

    • Rebecka skriver:

      Printers & Stationers, en liten vinbar på Ezra Street precis off Columbia Road i Shoreditch. 8:30-ish, tisdagar, cash only i baren, säg hej om du ser något krulligt för det är antagligen jag! Svenskt debattklimat lämnar man ute i ask-hinken😉

Kommentera

